Afd. Vinderslev

Vinderslevs fysiske rammer er i god stand, og giver muligheder for mange forskellige måder at organisere den daglige undervisning på. Den ældste del af skolen er fra 1965, og i 2002 blev skolen udvidet med en større fløj.

I Vinderslev er der klasselokaler til et spor fra 0. til 6. årg., og derudover flere grupperum og fællesrum. Der er faglokaler til billedkunst, natur/teknologi, madkundskab, håndværk og design og musik. Derudover er der et bibliotek og en gymnastiksal.

Der er SFO og klublokaler i et sammenhængende område, men SFO og klub bruger også andre lokaler og faciliteter på skolen.

Der er gode udendørs faciliteter præget af rigtig god plads med flere lege- og aktivitetsområder og en sportsplads. Der er let adgang til den omkringliggende natur.

I afdelingen i Vinderslev er der godt 80 elever.

Vinderslev er en velfungerende mindre landsby med ca. 500 indbyggere, præget af et godt lokalt sammenhold og et godt og aktivt foreningsliv.